Accessibilitat

Declaració d’accessibilitat

Aigües de Manresa, S.A. s’ha compromès a fer accessible el seu lloc web, de conformitat amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic (en endavant, Reial decret 1112/2018), i amb el Decret 216/2023, de 5 de desembre, sobre accessibilitat dels llocs web i de les aplicacions per a dispositius mòbils de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i del seu sector públic (en endavant, Decret 216/2023).

Aquesta declaració d’accessibilitat s’aplica al lloc web: www.aiguesmanresa.cat

Situació de compliment
  1. b) Aquest lloc web és parcialment conforme amb el Reial decret 1112/2018 i amb el Decret 216/2023, a causa de la manca de conformitat dels aspectes que s’indiquen a continuació:
  • Contingut no textual
  • Informació i relacions
  • Propòsit dels enllaços en context
Preparació de la declaració d’accessibilitat

Aquesta declaració va ser preparada el dia 22 d’octubre de 2024, a partir de la revisió feta amb l’eina TAW (https://www.tawdis.net).

Comunicacions

Agrairem que ens envieu qualsevol comentari o comunicació sobre els requisits d’accessibilitat d’aquest lloc web (article 10.2.a del Reial Decret 1112/2018), com per exemple:

·       Informar sobre qualsevol possible incompliment per part d’aquest lloc web.

·       Fer una reclamació referent a dificultats d’accés al contingut d’aquest lloc web.

·       Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l’accessibilitat del lloc web.

Les comunicacions es poden presentar a través dels següents mitjans:

·       Per correu electrònic a l’adreça info@aiguesmanresa.cat

·       Telefònicament al 93 872 55 22

Qualsevol persona física o jurídica pot formular queixes sobre el compliment dels requisits d’accessibilitat, i sol·licitar informació relativa a continguts que estiguin exclosos de complir-los.

Reclamacions

Si, un cop feta una sol·licitud d’informació accessible o queixa, ha estat desestimada, no s’ha atès o bé no s’ha respost en el termini de vint dies hàbils establert (article 16.4 del Decret 216/2023), es pot interposar una reclamació davant de la Unitat Responsable d’Accessibilitat de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i del seu sector públic amb aquestes finalitats:

  • Conèixer els motius de la desestimació i oposar-s’hi.
  • Instar que s’adoptin les mesures oportunes en cas de no estar d’acord amb la decisió.
  • Exposar les raons per les quals es considera que la resposta no compleix els requisits exigits.

La reclamació es pot presentar a través del tràmit Continguts accessibles, seguint la modalitat Reclamar una sol·licitud.

La Unitat Responsable d’Accessibilitat ha de resoldre la reclamació en el termini màxim de dos mesos.

Aquesta web utilitza galetes per millorar-ne l navegació i ús.
Si continues navegant acceptes les condicions d'ús i política de privacitat. ACEPTAR

Aviso de cookies