Accessibilitat
Declaració d’accessibilitat
Aigües de Manresa, S.A. s’ha compromès a fer accessible el seu lloc web, de conformitat amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic (en endavant, Reial decret 1112/2018), i amb el Decret 216/2023, de 5 de desembre, sobre accessibilitat dels llocs web i de les aplicacions per a dispositius mòbils de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i del seu sector públic (en endavant, Decret 216/2023).
Aquesta declaració d’accessibilitat s’aplica al lloc web: www.aiguesmanresa.cat
Situació de compliment
- b) Aquest lloc web és parcialment conforme amb el Reial decret 1112/2018 i amb el Decret 216/2023, a causa de la manca de conformitat dels aspectes que s’indiquen a continuació:
- Contingut no textual
- Informació i relacions
- Propòsit dels enllaços en context
Preparació de la declaració d’accessibilitat
Aquesta declaració va ser preparada el dia 22 d’octubre de 2024, a partir de la revisió feta amb l’eina TAW (https://www.tawdis.net).
Comunicacions
Agrairem que ens envieu qualsevol comentari o comunicació sobre els requisits d’accessibilitat d’aquest lloc web (article 10.2.a del Reial Decret 1112/2018), com per exemple:
· Informar sobre qualsevol possible incompliment per part d’aquest lloc web.
· Fer una reclamació referent a dificultats d’accés al contingut d’aquest lloc web.
· Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l’accessibilitat del lloc web.
Les comunicacions es poden presentar a través dels següents mitjans:
· Per correu electrònic a l’adreça info@aiguesmanresa.cat
· Telefònicament al 93 872 55 22
Qualsevol persona física o jurídica pot formular queixes sobre el compliment dels requisits d’accessibilitat, i sol·licitar informació relativa a continguts que estiguin exclosos de complir-los.
Reclamacions
Si, un cop feta una sol·licitud d’informació accessible o queixa, ha estat desestimada, no s’ha atès o bé no s’ha respost en el termini de vint dies hàbils establert (article 16.4 del Decret 216/2023), es pot interposar una reclamació davant de la Unitat Responsable d’Accessibilitat de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i del seu sector públic amb aquestes finalitats:
- Conèixer els motius de la desestimació i oposar-s’hi.
- Instar que s’adoptin les mesures oportunes en cas de no estar d’acord amb la decisió.
- Exposar les raons per les quals es considera que la resposta no compleix els requisits exigits.
La reclamació es pot presentar a través del tràmit Continguts accessibles, seguint la modalitat Reclamar una sol·licitud.
La Unitat Responsable d’Accessibilitat ha de resoldre la reclamació en el termini màxim de dos mesos.