Aigües Manresa ha dut a terme durant els mesos de maig, juny, octubre i novembre les enquestes de satisfacció entre els seus abonats i abonades. Aquestes enquestes són una eina essencial per a l’empresa, ja que permeten conèixer l’opinió dels diferents públics amb els quals es relaciona i identificar oportunitats de millora en el servei.

L’objectiu principal de les enquestes és valorar la identificació i la implicació dels abonats i abonades amb l’empresa, a més d’avaluar aspectes clau com la satisfacció amb el servei, la qualitat de l’aigua, els canals de comunicació i l’ús que se’n fa.

Els resultats obtinguts mostren una valoració global molt positiva, la qual cosa reforça el compromís d’Aigües Manresa per oferir un servei de qualitat i continuar avançant cap a l’excel·lència.

Volem aprofitar per mostrar l’orgull pels resultats obtinguts i felicitar i agrair a totes les persones que formen part de l’empresa per haver-ho fet possible. 

Els principals resultats d’aquestes enquestes es poden consultar a través del següent vídeo:

Aquesta web utilitza galetes per millorar-ne l navegació i ús.
Si continues navegant acceptes les condicions d'ús i política de privacitat. ACEPTAR

Aviso de cookies