Una enquesta portada a terme entre un mostra representativa dels públics d’interès també mostra un nivell alt de satisfacció en el servei

Durant els mesos d’abril i maig, Aigües Manresa ha portat a terme una enquesta de tancament del canvi d’imatge i de satisfacció del servei entre persones abonades, Ajuntaments i entitats de les quals és mitjà propi, i empreses proveïdores.

L’objectiu principal de l’enquesta era valorar l’acollida de la nova imatge, que es va presentar el passat 23 de novembre juntament amb el llançament d’una nova pàgina web. El nou logotip ha agradat a tots els públics, destacant que transmet modernitat, qualitat, aigua i territori (recorda la muntanya de Montserrat). Quan es fa referència a la nova pàgina web, les persones que l’han utilitzat la valoren molt positivament, ja que augmenta la carta de tràmits que es poden fer online, i facilita l’accés a informació de transparència de l’empresa. De totes maneres, el percentatge d’ús de forma habitual és baix, un 34%.

Es va aprofitar aquest exercici també per demanar la satisfacció del servei. Un 95% dels abonats preguntats es mostren satisfets amb el servei i un 87’5% se sent ben informat del servei que ofereix l’empresa. A nivell d’ajuntaments i entitats d’on Aigües Manresa n’és mitjà propi, valoren amb un 8’1 sobre 10, el servei que els hi ofereix l’empresa. També supera el 8 sobre 10, la valoració de les empreses proveïdores.

Aquesta web utilitza galetes per millorar-ne l navegació i ús.
Si continues navegant acceptes les condicions d'ús i política de privacitat. ACEPTAR

Aviso de cookies